Techline İletişim Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

TURKCELL SUPERONLINE BAHÇELİEVLER/ŞİRİNEVLER LOKASYONUMUZ İÇİN KURUMSAL ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİLERİ ALIMI BAŞLAMIŞTIR.

Kurumsal Çağrı Merkezimize Deneyimli/Deneyimsiz Kariyer ve Kazanç Hedefi Olan Uzun Süreli Ekibimizde Yerini Almak Üzere BAYAN Müşteri Temsilcileri Alınacaktır;

ARANAN NİTELİKLERİMİZ;
- En az Lise, tercihen Önlisans ve Lisans mezunu
- Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek
- Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip
- Müşteri ve hedef odaklı
- Ms Office programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen
- Tercihen aktif satış deneyimi olan
- Mobil teknoloji ile ilgilenen, gelişmeleri takip eden
- Kariyer ve kazanç hedefi yüksek, ekip çalışmasına uyum sağlayabilecek
- Uzun süreli çalışacak,

İŞİN TANIMI;

Fiber, ADSL, E-mail ürünlerine ait teknik destek almak isteyen müşterilerimizden gelen çağrıları cevaplamak (Bilgisayar işletim sistemleri , ağ bağlantıları , internet explorer uygulamaları , modem ve bilgisayar arasındaki fiziksel bağlantıları)
Web tabanlı bilgi programı vasıtasıyla ürünler ve kampanyalar hakkındaki son bilgileri müşterilere aktarmak, Müşteri memnuniyetini sağlamak için belirlenmiş konuşma kalitesi kuralları ile görüşmeyi gerçekleştirmek. Mevcut müşterilerin ihtiyacının belirlenmesi, uygun servis ve ürün satılmasına yönelik aramalar yapmak, İndirimli ve avantajlı internet kullanılmasını sağlamak.

SİZLERDE TURKCELL SUPERONLINE EKİBİNE KATILARAK, DİĞERLERİNDEN SIYRILIP FARK YARATARAK, EĞLENCELİ BİR ORTAMDA BAŞARILI BİR ŞEKİLDE GELECEĞE EMİN ADIMLARLA YÜRÜYEBİLİRSİNİZ.

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Bahçelievler
İlan Tarihi 29/07/2016
Cinsiyet Kadın
Yaş Aralığı 20 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Techline İletişim
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi