Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
En az lise mezunu, satış konusunda kendine güvenen doğru bilgi aktarımı ile müşteri memnuniyeti sağlayabilecek, telefonda ifade ve ikna kabiliyeti kuvvetli, müşteri odaklı bakış acısına sahip, motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas, takım çalışmasına yatkın, masaüstü MS Office uygulamalarına hâkim,20-30 yasları arasında bay ve bayan personel aranmaktadır.
İs Tanımı;
Kobi-sun bünyesinde gerekli eğitimleri tarafımızca sağlandıktan sonra,
Kobi-sun KOBİ Danışmanlık Proje ve Eğitim Hizmetleri merkezinde, hizmetlerin tanıtım ve satısını gerçekleştirecek Çağrı merkezi müşteri temsilcisi aranmaktadır.
Eğitim seviyesi: En az lise mezunu olmak kaydıyla Meslek Yüksek Okulu mezunu Muhasebe, Bilgisayar bölümlerinden yahut, lisans İktisat, İsletme, Ziraat Mühendisliğinden mezun, Yüksek Lisans öğrencisi yahut mezunu uzman aranmaktadır.