Çözüm Çağrı Merkezi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Açıklaması

Çözüm Çağrı Merkezimize, Tele Satış operasyonunda görev alabilecek takım arkadaşları aranmaktadır.

İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar

Takım çalışmasına yatkın, insan ve müşteri ilişkileri kuvvetli,
Operasyon genelinde ve ekip içinde sorumluluk alabilen,
Uzun ve kısa vadeli hedef odaklı çalışan,
Planlama ve raporlama yetkinlikleri gelişmiş,
Özgüven sahibi,enerjik,güler yüzlü ve motivasyonu yüksek,
Dinamik ve yoğun iş temposunda çalışabilen,
Analitik düşünme ve hızlı problem çözme yeteneği gelişmiş,
Tele marketing dinamiklerine hakim.
Tele marketing takım yönetimi konusunda deneyimli,
Outbound satış tecrübesine sahip,
Sözlü ve yazılı iletişim becerileri gelişmiş,
Ekibin motivasyonunu ve enerjisini üst düzeyde tutabilecek,
Ekibin hedefine ulaşabilmesi için gerekli koçluk ve yönlendirmeleri yapabilecek,

İş ilanı firma adres bilgilerimiz aşağıdaki gibidir.

Adresimiz ; Bağlarbaşı Mah. Sakarya Sok. No:37/1 Cevdet Nuhoğlu İş Merkezi MALTEPE-İSTANBUL

Anadolu Yakasında Ulaşımı devam eden, Kadıköy - Kartal Metro hattını kullanarak "Maltepe " İstasyon ununda ininiz ve "3" numaralı çıkışından devam ediniz. ( E5 - Kartal istikameti çıkışı) istasyondan çıkarak , ilk sola döndüğünüzde karşınızda bulunan plazayı göreceksiniz, hemen 5 mt ilerisinde de "Cevdet Nuhoğlu iş merkezi" karşınıza çıkacaktır.

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Maltepe
İlan Tarihi 02/08/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Çözüm Çağrı Merkezi
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon ve Network / Çağrı Merkezi / Tümü