Tanyıldızı Telekomünikasyon Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Genel Nitelikler

• Tercihen Çağrı Merkezinde Müşteri Temsilciliği yapmış
• Etkin iletişim, problem çözme, ikna, analiz etme ve satiş yetkinliklerine sahip
• Müşteri ve hedef odaklı çalışabilen
• Ms Office programlarına hakim

İş tanımı

• Belirlenen datalar üzerinden dış arama yaparak ürünlerinin satışını, tanıtımını gerçekleştirmek
• Belirli standartlar doğrultusunda müşteriye doğru bilgilerle satış süreci ve ikna süreci uygulamak

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İzmir / Konak
İlan Tarihi 21/08/2016
Cinsiyet Kadın
Yaş Aralığı 18 - 30
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Tanyıldızı Telekomünikasyon
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Müşteri Hiz / Tümü