Emc Bilgi Teknolojileri Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

ARANAN ÖZELLİKLER

Ön lisans veya lisans mezunu
Aktif satış tecrübesi olan
Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek
Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip
Hedef odaklı, takım çalışmasına uyumlu
Müşteri memnuniyeti ve bağlılığı yaratabilecek yetkinliğe sahip, iş takibi yapabilen
Bilişim ve teknoloji ile ilgilenen, gelişmeleri takip eden
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ve en az 1 yıl süre ile tecilli durumda olan

İŞ TANIMI

Belirlenen datalar üzerinden dış arama yaparak ürünlerinin satışını, tanıtımını gerçekleştirmek
Müşteri aramalarını ve şikayetlerini karşılayarak çözüm üretmek
Belirli standartlar doğrultusunda satış sürecini koordine etmek

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Kadıköy
İlan Tarihi 07/09/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Emc Bilgi Teknolojileri
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilişim / Müşteri Hiz / Müşteri Hizmetleri Sorumlusu