Acarnet Bilişim Teknolojileri Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Acarnet Bilişim Teknolijileri 10 Yıldır Bilişim Sektöründe hizmet veren firmamıza satış konusunda kendini geliştirmek isteyen ve bu pozisyonunda kariyer hedefleyen takım arkadaşları aranmaktadır.

OFİS İÇERİSİNDE VEYA FİRMALARLA YÜZ YÜZE GÖRÜŞMELER GERÇEKLEŞTİRECEK,

TECRÜBELİ - TECRÜBESİZ
-Güler yüzlü,
-Kariyer hedefi olan,
-Takım oyumuna yatkın,
-Yüksek gelir hedefleyen,
-İkna kabiliyeti yüksek,
-Sorumluluk bilinci gelişmiş,
-Dinamik çalışma ruhuna sahip,
-Motivasyonu ve özgüveni yüksek,
-Dış görünümününe önem gösteren,
-Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
-Yüz yüze görüşmelerde kurumsal satışta tecrübeli,
-Satış ve pazarlama deneyimi olan veya ilgi duyan,
- Çağrı Merkezi Satış Temsilcisi deneyimi olabilir,
-Tercihen üniversite / yüksek okulların Satış, Pazarlama veya Halkla İlişkiler bölümlerinden mezun veya son sınıf öğrencisi olan

Sabit Maaş+ Sgk + Yemek + Yüksek Prim

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Avcılar
İlan Tarihi 11/10/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Acarnet Bilişim Teknolojileri
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilgisayar / BT / Internet / Aktif Satış / Satış Temsilcisi