Asal Telekom Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Genel Nitelikler

* Deneyimli - Deneyimsiz
* Sözel ifadesi akıcı, diksiyonu düzgün,
* Telefonda etkili iletişim kuran,
* İkna yeteneğine güvenen,
* Enerjik, pozitif, iç motivasyonu yüksek,
* Takım çalışmasının bilincinde olan
* Hedef Odaklı,
* Analitik düşünme yeteneğine sahip
* Sürekli öğrenmeye ve gelişime açık

İş Tanımı
TÜRK TELEKOM TTNET Müşteri Memnuniyeti standartları doğrultusunda satış yapmak ve sonrası hizmet vermek,
Şirket hedef ve standartları doğrultusunda müşterilerin taleplerine ve şikayetlerine
telefon ve e- mail yolu ile hızlı ve doğru çözümler bulmak,Abonelerimizle
çözüm odaklı Hatların açılması kurye takibi vs
Gerekli departman sorumluları ile iletişim kurarak konuyu takip edip sonuçlandırmak...

Çalışma Şartları: 1300 TL MAAŞ + SGK + YEMEK + PERFORMANS PRİMLERİ

Call Center, İstanbul Avrupa ilinde çalışacak Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri arıyor.
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri ilanındaki şartlar sizin için uygunsa hemen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri iş başvurusu yapabilirsiniz. Size uygun olan diğer Çağrı Merkezi Müşteri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Gaziosmanpaşa
İlan Tarihi 12/10/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 17 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Asal Telekom
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Aktif Satış / Satış Temsilcisi