Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
Vodafone Mobil & Vodofonenet projesinde Görevlendirilmek üzere Merter Lokasyonumuz için Müşteri Temsilcileri Alınacak!
Genel Nitelikler
• En az Lise mezunu,
• Benzer bir pozisyonda en az 1 sene deneyimi olan,
• 18-35 yaşları arasında olan,
• Ekip çalışmasına uyumlu,
• Bilgisayar ve MS Ofis programlarını çok iyi kullanabilen,
• Diksiyonu düzgün,
• Sözlü ve yazılı iletişim becerisi gelişmiş,
• İkna kabiliyeti olan,
• Sabırlı ve titiz,
• Yoğun iş temposuna ayak uydurabilecek.
İş Tanımı
• Müşteri Memnuniyeti standartları doğrultusunda satış sonrası hizmet vermek,
• Şirket hedef ve standartları doğrultusunda müşterilerin taleplerine ve şikayetlerine telefon ve e- mail yolu ile hızlı ve doğru çözümler bulmak,Abonelerimizle çözüm odaklı Hatların açılması kurye takibi vs
• Gerekli departman sorumluları ile iletişim kurarak konuyu takip edip sonuçlandırmak.
İletişim : İnsan Kaynakları uğur Bey O850 6350542 veya Mobil: 05399288725
Çalışma Şartları: MAAŞ + SGK + YEMEK + PERFORMANS PRİMLERİ