PRONET Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER

En az Meslek Yüksekokulu mezunu veya devam mecburiyeti olmayan öğrenci
Çağrı merkezi alanında en az 1 yıl tecrübeli
Takım çalışmasına yatkın, müşteri odaklılığı yüksek
Dinamik, yoğun bir tempoda 7/24 vardiyalı bir sistemde çalışabilecek
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli

"Alarm ve Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi’"aranmaktadır.


İŞ TANIMI

Müşteriden gelen çağrılarda teknik ve ilgili tüm talepleri karşılayarak çözüm sağlanmasından sorumlu olmak
Gelen alarmlara müdahale ederek gerekli yönlendirmeleri yapmak

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Eyüp
İlan Tarihi 15/04/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 19 - 28
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma PRONET
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hizmet / İşletme Servisi / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi