Alarmdc Alarm İzleme Merkezi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

- Akıcı ve düzgün diksiyona sahip Türkçe yi doğru kullanabilen
- İnsan ilişkileri kuvvetli, ikna kabiliyeti yüksek, sorumluluk sahibi
- Pozitif, iletişim yeteneği yüksek, ekip çalışmasına yatkın
- 7/24 vardiyalı çalışma sisteminin gerektirdiği esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek
- Temel bilgisayar, internet, office proğramlarını kullanabilen
- En az lise mezunu
- Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli
- 20 - 35 yaş arası

Mevcut müşterilerimizden gelen çağrılara telefon ile yardımcı olacak, gerekli durumlarda müşteriler ile iletişime geçebilecek çağrı merkezimizde görevlendirilecek müşteri temsilcileri aranmaktadır.

Herhangi bir satış - pazarlama ve yüksek telefon trafiği söz konusu değildir.

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Konya / Merkez
İlan Tarihi 18/04/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 20 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Alarmdc Alarm İzleme Merkezi
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Müşteri Hiz / Müşteri Temsilcisi