Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
- Akıcı ve düzgün diksiyona sahip Türkçe yi doğru kullanabilen
- İnsan ilişkileri kuvvetli, ikna kabiliyeti yüksek, sorumluluk sahibi
- Pozitif, iletişim yeteneği yüksek, ekip çalışmasına yatkın
- 7/24 vardiyalı çalışma sisteminin gerektirdiği esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek
- Temel bilgisayar, internet, office proğramlarını kullanabilen
- En az lise mezunu
- Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli
- 20 - 35 yaş arası
Mevcut müşterilerimizden gelen çağrılara telefon ile yardımcı olacak, gerekli durumlarda müşteriler ile iletişime geçebilecek çağrı merkezimizde görevlendirilecek müşteri temsilcileri aranmaktadır.
Herhangi bir satış - pazarlama ve yüksek telefon trafiği söz konusu değildir.