Türk Telekom-Avea Kurumsal Satış Kanalı Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Genel nitelikler:
Türkiye'nin lider internet servis sağlayıcısı olan Türk Telekom'un Yetkili Kurumsal Satış Kanalı İstanbul Fatih / Eminönü şubesinde büyütülmekte olan Call Center ekibine uzun vadeli çalışacak Müşteri Temsilcisi ve Satış Destek olarak çalışacak Takım Arkadaşı aramaktayız.



-Çağrı Merkezi ya da Müşteri Hizmetleri alanında en az 1 yıl deneyimli,
-Müşteri memnuniyetinin kurumlar için vazgeçilmez olduğuna inanan
-En az lise mezunu
-İkna yeteneği kuvvetli
-Temel bilgisayar kullanımına hâkim
-Öğrenmeye ve kendisini geliştirmeye istekli
-Müşteri odaklı, insan ilişkilerinde başarılı
- Maaş+ Prim+Yemek+Sgk imkanlarıyla
-İSTANBUL DIŞI BAŞVURULAR DEĞERLENDİRİLMEYECEKTİR

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Fatih
İlan Tarihi 15/04/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Türk Telekom-Avea Kurumsal Satış Kanalı
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon ve Network / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi