Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
BİZ KİMİZ ?
Türkiye’de çağrı merkezi sektöründe faaliyet gösteren, en büyük satış odaklı operasyona sahip olan ABEC MADYA PAZARLAMA, telemarketing sektörünün öncü kuruluşlarından biridir
İstanbul kavacık şubemize. Sosyal Medya Tv-Radyo gibi Mecralarda Reklamlarımızı Görüp Talep Oluşturan Müşterileri Arayarak müşterilerimize ürün ve hizmetlerimiz hakkında bilgi verilmesi ve satış işleminin gerçekleştirilmesi, mevcut müşterilerimizin taleplerinin yerine getirilmesinden sorumlu olacağınız, fark yaratabileceğiniz, kendinizi sürekli geliştirebileceğiniz aynı zamanda kaliteli ve eğlenceli bir ortamda çalışabileceğiniz iş imkanı sunuyoruz.
Aranan Nitelikler ;
Ses tonu ve diksiyonu düzgün,
İnsanlarla iletişimi kuvvetli, Güler yüzlü ve pozitif,
Tercihen satış alanında deneyimli,veya yetiştirilmek üzere
Hırslı ,işini seven, sabırlı ,öz güvenli ve çalışkan,
İkna kabiliyeti yüksek, eğlenmeyi eğlendirmeyi seven,
Kariyer hedefleyen , ekip çalışmasına yatkın,
1 500 Net Maaş + Prim + Yemek + yol + Sgk sistemi ile çalışacak Satış Temsilcisi Arayışımız vardır.
ÇALIŞMA SAATLERİ
HAFTA İÇİ :10:00-19:00
CUMARTESİ:OPSİYONLU OLARAK OFF
PAZAR: OFF
Çağrı merkezi düşünmüyorum. Aslında sekreter olmak istiyorum.Farklı departmanlarda açığınız varmı diyen arkadaşlar LÜTFEN ARAMASIN !