Fixsmart / / Cihan Elektronik Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İşin tanımı

15 günlük oryantasyon ve ürün eğitimleri sonrasında modern ve kurumsal bir çalışma ortamında sektöründe lider olan SONY markasının çağrı merkezi operasyonununda Müşteri Hizmetleri Temsilcisi olarak görev almak için hemen başvur. (Çağrı Merkezinde ürün satışı yoktur)

Görev Yeri : Cic İletişim // General Ali Rıza Gürcan Cad. N:29/Z1 Alpaslan İş Merkezi Merter E-5 Üzeri - Platform yanı (Metrobüs/Metro Durağı önü)
Görüşme Yeri : Aynı

İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar

Bünyemizde çalışacak Müşteri Hizmetleri Temsilcilerinden aşağıdaki nitelikleri beklemektedir;
•Çağrı Merkezi sektöründe kariyer hedefi olan
•Yabancı Dil Bilgisi: İngilizce
•Üniversite, Yüksekokul veya Lise Mezunu
•Diksiyonu düzgün, Türkçe'yi akıcı ve doğru konuşabilen
•MS Office uygulamalarına hakim
•Tercihen minimum 6 ay Çağrı Merkezi ve/veya
•Müşteri Hizmetleri tecrübesi olan
•Müşteri memnuniyeti odaklı
•Stres yönetimi konusunda başarılı
•Aksiyon odaklı ve sabırlı
Bu özellikleri taşıdığını düşünüyorsan hemen başvur.

Çalışma saatleri: 09:00 - 21:00 aralığında 2 vardiyadan oluşmaktadır.
Brüt Asgari Ücret+170 TL Yol ücreti+250 TL Yemek ücreti + SGK+ Performans primi

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Güngören
İlan Tarihi 15/04/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Fixsmart / / Cihan Elektronik
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Misafir ilişkileri / Operatör