Abonesepetı A. Ş. Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Abonesepeti Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi’nden beklenen görevler:
• Çağrı merkezini arayan müşterilerin talep ve ihtiyaçlarını karşılamak üzere belirlenen çağrı ve konuşma standartları doğrultusunda hizmet vererek müşteri memnuniyetini sağlamak
• Çağrı Merkezi temel performans hedeflerini gerçekleştirmek üzere hedef odaklı çalışmak
• Güncel bilgi ve gelişmeleri, duyuruları takip etmek, eğitimlere aktif katılım sağlamak
• Teknoloji dünyasındaki güncel bilgileri takip etmek, yeni teknolojik süreçleri öğrenmeye meraklı ve yenilikçi olmak
• Abone bilgi güvenliği süreçlerine uygun hareket etmek, şirket politikalarına uyum sağlamak

Abonesepeti Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi’nden beklenen davranışlar:
• Müşterilerin ihtiyaçlarını anlayarak müşterilerle etkili ilişkiler kurmak ve müşterilerin güvenini ve saygısını kazanmak
• Bir takım oyuncusu olup, işbirliğine yatkın olmak
• Her işi büyük bir enerji ile takip etmek
• Hedeflerin başarıyla aşılması konusunda güvenilir olmak
• Birbiriyle çatışan talepler karşısında dengeli bir duruş sergilemek
• Cevaba ulaşmak için işe yarayacak bütün kaynakları sorgulamak
• Kaynakları etkin ve verimli bir şekilde kullanmak..


Uygun adayların taşıdığı nitelikler:
• En az lise mezunu
• Çağrı Merkezinde çalışmış veya çalışabilecek enerjiye sahip
• Teknoloji ve mobil dünyayla ilgili gelişmleri yakından takip eden

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Bağcılar
İlan Tarihi 06/02/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Abonesepetı A. Ş.
Sektör / Bölüm / Pozisyon İletişim ve Haberleşme / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi