Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
Sağlıklı hazır yemek sektöründe faaliyet gösteren sektörünün açık ara lideri firmamız için, Müşteri Hizmetleri Yöneticisine bağlı olarak görev yapacak Müşteri Temsilcileri arıyoruz.
35 yaşını aşmamış
Lisans eğitimini tamamlamış olmak tercih sebebidir
İngilizceyi aktif kullanma tercih sebebidir
Müşteri Hizmetleri/Müşteri Temsilciliği konusunda en az 2 yıl deneyimli
MS Office programlarına hakim, etkin kullanabilen
Organizasyon ve takip yeteneği güçlü
Analitik düşünebilen, problem çözme, analiz etme, hızlı ve doğru karar alma becerisi yüksek
Araştırmacı, kendisini sürekli geliştiren, yenilikleri takip eden
Müşteri İlişkileri konusunda kariyer hedefi olan
Sorumluluk sahibi, işini öncelikli gören, ekip çalışması ve insani ilişkilerde başarılı, iletişimi güçlü, etkili konuşma ve ikna etme becerisi yüksek
Müşteri İlişkileri dünyasının dinamizmini hayat tarzı olarak benimsemiş
Tercihen Avrupa yakasında ikamet eden
Erkek adayların askerlik görevini tamamlamış veya en az 3 yıl tecilli olması
Müşteri Hizmetleri Takım Liderine bağlı olarak çalışarak;
Sorumluluğundaki müşterilerin ürün ve hizmetlerimiz hakkındaki tüm taleplerini takip etmek.
Firmamıza gelen çağrıları yanıtlayarak ürün ve hizmetlerimiz hakkında bilgi vermek.
Potansiyel müşterilerimize ürün ve hizmetlerimiz hakkında bilgi vermek.
Belirlenen aylık hedefler doğrultusunda satış yapmak.
Diğer Önemli Notlar:
Rafinera A.Ş.’de vardiya sistemi yoktur.
Çalışma saatlerimiz Pazartesi-Cumartesi 08:30-18:00 arasıdır.
%95 gelen çağrı karşılanmakta, %5 dış arama yapılmaktadır.
Maaşa ek olarak performans primi ve satış primi uygulanmaktadır. Firmamız sosyal hakların yanı sıra çalışanlarına bireysel emeklilik sigortası da yapmaktadır.
Kendisini "kişisel ritmi yüksek ve tez canlı" olarak tanımlamayan adayların doğru adaylar olmadığını düşünüyoruz.
Kendisini detaycı - detayları görmeye yatkın bulmayan, dikkat ve odaklanma sorunları yaşayan adaylar bu pozisyon için uygun değildir.