Liva Çağrı Merkezi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Genel Nitelikler

• En az Lise mezunu,
• Benzer bir pozisyonda en az 1 sene deneyimi olan,
• 18-35 yaşları arasında olan,
• Ekip çalışmasına uyumlu,
• Bilgisayar ve MS Ofis programlarını çok iyi kullanabilen,
• Diksiyonu düzgün,
• Sözlü ve yazılı iletişim becerisi gelişmiş,
• İkna kabiliyeti olan,
• Sabırlı ve titiz,
• Yoğun iş temposuna ayak uydurabilecek.

İş Tanımı

• Müşteri Memnuniyeti standartları doğrultusunda satış sonrası hizmet vermek,
• Şirket hedef ve standartları doğrultusunda müşterilerin taleplerine ve şikayetlerine telefon ve e- mail yolu ile hızlı ve doğru çözümler bulmak,Abonelerimizle çözüm odaklı Hatların açılması kurye takibi vs
• Gerekli departman sorumluları ile iletişim kurarak konuyu takip edip sonuçlandırmak.

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Ataşehir
İlan Tarihi 11/02/2017
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Liva Çağrı Merkezi
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilgisayar / BT / Internet / Bilgi Teknolojileri / Tümü