Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
Dünyanın en büyük telekomünikasyon şirketlerinden biri olan Vodafone 26 ülkede kendi mobil operatör şirketleriyle (55’in üzerinde ülkede mobil şebeke işbirlikleriyle) faaliyet göstermenin yanı sıra 17 ülkede sabit genişbant operasyonları yürüterek, dünya genelinde 446 milyon mobil, 12 milyon sabit genişbant müşterisine hizmet vermektedir. Vodafone, 2006 yılında girdiği Türkiye pazarında, ülkenin dijital dönüşümüne liderlik etme misyonuyla yatırımlarına güçlü bir şekilde devam etmektedir.
Uygun adayların taşıdığı nitelikler:
En az lise mezunu
Teknoloji ve mobil dünyayla ilgili gelişmleri yakından takip eden
7/24 vardiya ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayacak
İŞ TANIMI
Vodafone Türkiye Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi’nden beklenen görevler:
Çağrı merkezini arayan müşterilerin talep ve ihtiyaçlarını karşılamak üzere belirlenen çağrı ve konuşma standartları doğrultusunda hizmet vererek müşteri memnuniyetini sağlamak
Çağrı Merkezi temel performans hedeflerini gerçekleştirmek üzere hedef odaklı çalışmak
Güncel bilgi ve gelişmeleri, duyuruları takip etmek, eğitimlere aktif katılım sağlamak
Teknoloji dünyasındaki güncel bilgileri takip etmek, yeni teknolojik süreçleri öğrenmeye meraklı ve yenilikçi olmak
Abone bilgi güvenliği süreçlerine uygun hareket etmek, şirket politikalarına uyum sağlamak
Vodafone Türkiye Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi’nden beklenen davranışlar:
Müşterilerin ihtiyaçlarını anlayarak müşterilerle etkili ilişkiler kurmak ve müşterilerin güvenini ve saygısını kazanmak
Bir takım oyuncusu olup, işbirliğine yatkın olmak
Her işi büyük bir enerji ile takip etmek
Hedeflerin başarıyla aşılması konusunda güvenilir olmak
Birbiriyle çatışan talepler karşısında dengeli bir duruş sergilemek
Cevaba ulaşmak için işe yarayacak bütün kaynakları sorgulamak
Kaynakları etkin ve verimli bir şekilde kullanmak