Blue.com Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Çağrı Merkezi alanında faaliyetlerine 15 yıldır devam eden ve çok dilli olarak hizmet sağlayan firmamız İstanbul Maltepe'de açılacak olan yeni şubesi için, Inbound ve Outbound Türkçe projelerinde görevlendirilmek üzere Müşteri Temsilcisi, Takım Lideri ve Supervisor olmak üzere takım arkadaşları alacaktır.

Aranan Nitelikler

18-45 yaş aralığında,
En az lise mezunu,
Tercihen Çağrı Merkezi deneyimi olan ve bu alanda çalışmaya istekli,
Hızlı düşünebilen ve problem çözme becerisine sahip,
İletişime açık, takım çalışmasına yatkın,
Çok iyi derecede sözel ifade becerilerine ve ikna yeteneğine sahip,
Müşteri memnuniyeti odaklı ,
İstanbul Anadolu yakasında ikâmet eden,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli.

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Maltepe
İlan Tarihi 10/03/2017
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 45
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Blue.com
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi