Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
*En az Lise mezunu,
*18-35 yaşları arasında,
*Çağrı Merkezi sektöründe kariyer hedefi olan,
*İletişimi kuvvetli,
*İkna yeteneğine sahip, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek,
*Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün,
*Kişisel gelişimine önem veren,
*İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen,
İŞİN TANIMI
*Outbound hizmet veren Çağrı merkezimizde Kampanyalarımız,ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili olarak müşterilerimizin bilgilendirilmesi,
*Pozitif ve güler yüzlü yaklaşım ile mükemmel müşteri hizmeti sunmaya odaklanmak
*Sorunları çözmede analitik düşünce ile hareket ederek, güçlü ikna çabası sergilemek
*Çağrı Merkezi temel performans hedeflerini gerçekleştirmek üzere hedef odaklı çalışmak