Alotek Telekomünikasyon Teknolojileri Bilişim Mobil Ltd. Şti. Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
Alotek Telekomünikasyon Teknolojileri olarak; Son kullanıcılara hizmet veren Mobil ve Web yazılımları geliştirmekteyiz. Geliştirmekte olduğumuz yazılımların son kullanıcı ile buluşmasında aracılık edecek, gelen siparişleri kabul edebilecek ekip arkadaşları arayışımız bulunmaktadır.
Görüşmeler hızlılıkla yürütülecek olup 1 haftalık oryantasyon sürecinden geçtikten sonra sigorta işlemleri başlatılacaktır.
Aranan Nitelikler
Yoğun iş temposuna ayak uydurabilecek,
24 saatlik 3 Vardiya sisteminde çalışabilecek(Haftanın 1 günü izin olacak değişken çalışma düzeni olacak)
Ekip çalışmasına uyum sağlayabilecek,
Telefon ile gelecek tüm sipariş taleplerine hızlı cevap verebilecek,
Bilgisayar programlarına aşina olan ve hızlı klavye kullanabilen,
İstanbul Ümraniye lokasyonuna gelip gitmekte problem yaşamayacak,
Diksiyonu düzgün,
Ekip arkadaşları arayışımız bulunmaktadır.

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Ümraniye
İlan Tarihi 27/03/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Alotek Telekomünikasyon Teknolojileri Bilişim Mobil Ltd. Şti.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilişim / Rezervasyon / Bilet Satış / Müşteri Temsilcisi