Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
Gülümseyen bir ses tonunuz mu var?
Kariyer mi yapmak istiyorsunuz?
Arçelik A.Ş. Tüketici Hizmetleri Direktörlüğü Çağrı Merkezi Yöneticiliğinde Müşteri Temsilcisi olarak görevlendirilecek çalışma arkadaşları arıyoruz.
Görev Tanımı
• Çağrı Merkezine ulaşan müşterilerin taleplerini en hızlı ve doğru şekilde karşılamak,
• Sorunları çözüme kavuştururken müşteri memnuniyetini üst seviyede tutabilmek,
• Müşteri bağlılığını arttırmak için kaliteli ve farklı bir hizmet sunmak.
Aranan Nitelikler
• Lisans veya Ön Lisans mezunu,
• Takım çalışmasına yatkın,
• İletişimi kuvvetli,
• Araştırmacı, dinamik ve gelişime açık,
• Analitik düşünme ve problem çözme yeteneği gelişmiş,
• Sonuç odaklı, takip ve raporlama yönü güçlü,
• Vardiyalı çalışmaya uyum gösterebilecek,
• İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden.(Gebze, Darıca dâhil)
Arçelik A.Ş
İşe alımda fırsat eşitliği sağlar.