Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
İşin Tanımı;
Uluslararası ve yerli markalara outsource hizmet veren çağrı merkezi firmamıza Inbound ve Outbound görev alacak, müşteri talep ve şikayetlerini yönetebilecek, müşteri memnuniyetini ilke edinmiş ve Çağrı Merkezinde kariyer hedefi olan takım arkadaşları arıyoruz.
Yenilikçi ve yaratıcı çağrı merkezi hizmetlerimizle müşteri odaklı çözümler sunduğumuz firmalar arasında; KFC, Pizza Hut, Tatil Budur, Edenred, gibi markaların müşteri hizmetleri ve sipariş hatları yer almaktadır. PractiCall Solutions Çağrı Merkezi Derneği üyesidir.
Pozisyon İçin Aranan Özellikler;
• Lise , Yüksekokul veya Üniversite mezunu,
• İletişim yeteneği kuvvetli,
• Ekip çalışmasını önemseyen, takım oyuncusu,
• Tercihen call center ve/veya satış konusunda tecrübeli,
• Türkçe’yi doğru kullanan, Diksiyonu düzgün,
• Müşteri memnuniyetini ilke edinmiş hizmet anlayışına sahip,
• Sabırlı , yoğun çalışma ortamı ve stres altında çalışabilen,
• Vardiyalı çalışabilen, esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilen,
• Çalıştığı kuruma bağlı , sorumluluk sahibi,
• Çağrı Merkezi alanında kariyer hedefleyen,
• Profesyonel çalışma ortamının gerektirdiği etik değerlere bağlı,
• PC , MS Office programları ve interneti aktif kullanan,
• 18-35 yaş aralığında,
• Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya 2 yıl tecilli,
• Üst Bostancı’da yer alan ofisimize ulaşım sorunu olmayan.