Kochler Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Şişli Fulya’ da hizmet veren Halk Çarşı Mağazacılık firmamız bünyesinde e-ticaret ve tv üzerinden doğrudan satış inbound Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonunda tam zamanlı ve part time olarak çalışacak personeller alımı yapılacaktır.

Genel Nitelikler
- En az lise mezunu,
- Çağrı Merkezi alanında en az 1 yıl deneyim sahibi,
- Ms Office programlarına hakim,
- Diksiyonu düzgün,iletişim ve ikna kabiliyeti yüksek,
- Müşteri ihtiyaçlarını doğru şekilde analiz edip, yönlendirme becerisine sahip,
- Sonuç odaklı ve iş takibi kuvvetli,
- Yoğun telefon trafiğini yönetebilecek,
- Takım çalışmasına ve işbirliğine yatkın,
- Yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek,
- Gelişim ve yeniliklere açık,
- Hizmet Kalitesini ön planda tutan,
- Motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas
- Askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli (erkek adaylar için).

İş Tanımı
- Müşteri memnuniyeti ilkesi çerçevesinde,
- Müşteri talepleriyle ilgili çağrıların yanıtlanması,
- İnternet ve tv üzerinden yapılan reklamlarla gelen siparişlerin alınması.

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Şişli
İlan Tarihi 25/05/2017
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 20 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Kochler
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / İnternet / Müşteri Temsilcisi