Eko Contact Center Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Türkiye'nin köklü gruplarından olan grubumuzun, Çağrı Merkezi Yönetimi alanında faaliyet gösteren şirketinde, Inbound ve Outbound projelerinde görev almak üzere,

* Lise, tercihen üniversite mezunu,
* 18-50 yaşları arasında,
* Diksiyonu düzgün,
* Tam zamanlı çalışabilecek,
* Vardiyalı çalışma sistemine uyum gösterebilecek,
* Anadolu yakasında ikamet eden
* Kurumsal bir organizasyonda kariyer hedefi olan,
* Müşteri odaklı düşünebilen ve çözüm odaklı
* Telefonda ikna becerileri gelişmiş,
* Dinamik, hızlı, gelişimci ortamlarda çalışmaktan keyif alan

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Maltepe
İlan Tarihi 15/04/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 40
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Eko Contact Center
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Operasyon / Müşteri Temsilcisi