Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
Firmamızın Beylikdüzündeki Merkez Ofisinde bulunan Operasyon Departmanına bağlı olarak çalışacak İnbound Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri arıyoruz.
GENEL NİTELİKLER
Türkiye' nin en hızlı oto yedek parça sitesinde çalışacak
Lise mezunu, Üniversite öğrencisi veya mezun
Çağrı merkezi müşteri temsilciliği alanında tercihen 1 yıl deneyimli
MS Office programlarına hakim
Müşteri ve ziyaretçilerden gelen taleplerle ilgilenecek
Dinleme ve problem çözme beceresine sahip, güler yüzlü
Hızlı düşünüp doğru karar verebilen
Diksiyonu düzgün ve ikna kabiliyeti yüksek
Sonuç odaklı çalışan ve sorumluluk sahibi
Analitik düşünme becerisine sahip, problem çözmede başarılı
Pratik ve hızlı; yoğun tempolu ortamda çalışabilecek
İnsan ilişkileri kuvvetli ve takım çalışmasına yatkın
İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden
İŞ TANIMI
Maksimum Müşteri Memnuniyeti anlayışıyla satış sonrası hizmet vermek
Şirket hedef ve standartları doğrultusunda müşterilerin taleplerine ve şikayetlerine telefon ve e-mail yolu ile hızlı ve doğru çözümler bulmak
Gerekli departman sorumluları ile iletişim kurarak konuyu takip edip sonuçlandırmak