Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi / İzmir iş ilanı açıklaması
Genel Nitelikler:
• En az Lise mezunu, tercihen MYO/ üniversite mezunu
• Tercihen tahsilat deneyimli
• Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş
• Hedef odaklı çalışabilen
• Problem çözme ve analitik düşünme yeteğine sahip
• Ekip çalışmasına yatkın
• Hizmet kalitesine ödem veren
• Analitik düşünme yeteneğine sahip
• Sürekli öğrenmeye ve gelişime açık
• Ms ofis programlarına hakim ve hızlı klavye kullanbilen
• Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen
• Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl süre ile tecilli durumda olan
Görev Yeri İzmir-Bornova ' dır
İş tanımı ;
• Müşterilere ödenememiş fatura tutarları hakkında bilgi verip ,bu tutarların ödenmesini ikna odaklı yaklaşımla sağlamak
• Kaliteli hizmet sunarak , kredi kartı ile anında tahsilat gerçekleştirmek ve kredi kartı olmayan müşterileri peşin ödemeye ya da taksitlendirme seçenekleri ile ilk kontakta çözüm önerisi ile yönlendirmek