Özay İletişim Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ( Part Time ) İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ( Part Time ) iş ilanı açıklaması

İş Tanımı :

Su arıtma sistemlerinde öncü firmamızda ofis bünyesinde randevu alarak çalışabilecek,


Yüksek kazanç hedefleyen ekip Üyeleri arıyoruz...

• Haftada 3 gün full yada 6 gün full olarak çalışabilecek,
• İş yaşamına ilk adımı atıp, kendimi geliştirmek istiyorum diyorsanız,
• Satış benim işim deyip bu konuda kendinize inanıyorsanız,
• Çevremde iş arayan arkadaşlarım var, onlarla beraber aynı ortamda çalışmak istiyorum
diyorsanız,
• İkna yeteneğinize güveniyorsanız,
• Data bulma kaygısından sıkıldım, hazır data kaynağına ulaşıp sadece satışa odaklanmak istiyorum
diyorsanız,
• Telefonla konuşmayı seviyorsanız,
• Ses tonunuza, diksiyonunuza güveniyorsanız,
• Eğlenceli bir ortamda çalışmak motivasyonumu yüksek tutuyor diyorsanız,
• Öğrenmeye ve kendinizi geliştirmeye açıksanız,
• Yüksek kazancın yanında güçlü bir kariyerde yapmak istiyorsanız,
• Kariyerinize eğitim uzmanı, takım lideri, süpervisor, insan kaynakları, satın alma vb... alanlarında
devam etmek istiyorsanız,

Doğru yerdesiniz... Hemen başvurun! Outbound ekibimizde sizde yer alın...

Gerekli tüm eğitimler firmamız tarafından titizlikle verilecektir.

Çalışma saatlerimiz h.içi 10:00-19:00 C.tesi 11:00 – 18:00 dir
Maaş + Yüksek Prim + SGK
Çalışma yerimiz Ümraniye Son Duraktadır…

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ( Part Time ) ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Ümraniye
İstanbul Anadolu / Üsküdar
İlan Tarihi 28/03/2017
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Özay İletişim
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Satış / Temsilci