Comdata Türkiye Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi / Romence Bilen İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi / Romence Bilen iş ilanı açıklaması

ağrı merkezi sektöründe faaliyet gösteren firmamızın İstanbul lokasyonunda Romence ve İngilizce bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi olarak istihdam edilmek üzere aşağıdaki niteliklere sahip takım arkadaşları arıyoruz;

En az Lise mezunu,
35 yaşını aşmamış,
İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden,
Romence ve İngilizce bilen,
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil edilmiş
Diksiyonu düzgün, iletişim becerileri gelişmiş,
Müşteri ile iyi iletişim kurabilen,
İyi derecede MS Ofis programları ve hızlı klavye kullanımı becerisi olan,
Problem çözme becerisine sahip,
Takım çalışmasına uyumlu,
Hatasız ve müşteri odaklı çalışmaya özen gösteren,
Müşteri bağlılığı yaratabilecek yetkinliğe sahip,
Tercihen çağrı merkezi ve/veya müşteri hizmetleri deneyimi olan,
Vardiyalı çalışabilecek,
Yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek,

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi / Romence Bilen ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Sancaktepe
İlan Tarihi 20/07/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Comdata Türkiye
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi