Çağrı Merkezi Operasyon Müdürü iş ilanı açıklaması
• Üniversite mezunu,
• Çağrı Merkezi yönetiminde en az 5 yıl tecrübeli,
• MS Office programları ve raporlama konularına hakim,
• Kolaylıkla iletişim ve işbirliği kurabilen,
• Ticari bakış açısı ile yön belirleyebilen,
• Sorumluluk sahibi ve çözüm odaklı,
• Stresli ortamda etkin liderlik sergileyebilecek,
• Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış.
İŞ TANIMI
• Yüksek performanslı ve verimli bir operasyon yönetimi gerçekleştirmek,
• Belirlenen operasyonel, finansal ve kalite hedeflerine sağlamak,
• Etkin bütçe yönetimi ve takibini yapmak,
• Sürekli iyileştirme faaliyetleri ile hizmet kalitesini arttırmak,
• Ekip içerisinde gerekli koordinasyonu, planlamayı ve yönlendirmeyi yapmak,
• Tüm ekip çalışanlarının gelişim planlarını oluşturmak, hayata geçirmek ve motivasyonu sağlamak.