Teknoarge Teknoloji Çağrı Merkezi Personeli ( Yazılım Destek ) İş İlanı

Çağrı Merkezi Personeli ( Yazılım Destek ) iş ilanı açıklaması

Turizm sektörüne yönelik e-ticaret, satış, operasyon ve muhasebe alanlarında bilgisayar programları geliştiriyoruz. Bu programların kurulumu, teknik servisi ve eğitimi için çağrı merkezimizde görevlendirilmek üzere çalışma arkadaşları arıyoruz.

Problem yaşayan müşterilerimiz çağrı merkezimizi arar, çalışanlarımız cevaplar ve problemin giderilmesine yardımcı olur. Konular genellikle kurulum ve eğitim ile ilgilidir. Programlarımız ve ilgili tüm konular hakkında eğitimleri vereceğiz ve devamında teknik servis süreçlerini devam ettirebilmenizi beklemekteyiz.

Bu poziyonda çalışacak arkadaşların;

- Üniversitede 4 yıllık herhangi bir bölümden mezun,
- Bilgisayar kullanımı konusunda yetenekli,
- Öğrenmeye ve yeniliklere açık,
- Diksiyonu düzgün,
- İnsan ilişkilerinde başarılı ve insanlara iyi davranan,
- Hazır cevap ve neşeli,
olmalarını bekliyoruz.

Çalışma saatleri hafta içi 09.00 - 18.00 arasıdır. Öğle arası 1 saattir. Hafta sonu çalışmıyoruz.

Çağrı Merkezi Personeli ( Yazılım Destek ) ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Kocaeli / İzmit
İlan Tarihi 17/01/2017
Cinsiyet Kadın
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Teknoarge Teknoloji
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilgisayar / BT / Internet / Çağrı Merkezi / Tümü