Renkli Fikirler Konuşarak Öğren Çağrı Merkezi - Satış Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi - Satış Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Konuşarak Öğren geliştirdiği benzersiz uygulaması ile İstanbul Teknik Üniversitesi Teknoloji Geliştirme Merkezi'ne kabul edilmiş ilk dil eğitim projesidir.

Güler yüzlü ve enerjisi yüksek,
Motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas,
Telefonda ifade ve ikna kabiliyeti kuvvetli,
Telefonla ''satış'' yapabilecek,
Telefonla operasyon süreçlerini yönetebilecek,
Satış hedeflerine göre, görevlerini takip edecek ve planlama yapabilecek,
Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyeti sağlayabilecek,
Departmanına bağlı bulunan öğrencilerinin problemlerini çözebilecek,
Eğitim danışmanı olarak, başvuran adaylara ilgili ders paketlerinin satış işlemlerini yapabilecek,
Takım çalışmasına yatkın ve 19 yaş üzerinde olan,
Tercihen çağrı merkezi tecrübesi olan,

Sosyal / Yan Haklar: Net Maaş + Prim + Yol Ücreti + Yemek

*Çalışma Yeri: İstanbul / Şirinevler'de olup, çalışma saatleri hafta içi her gün 08:30 - 18:30 ve ayda iki cumartesi günü 09:30 - 14:00 saatleri arasındadır.

Çağrı Merkezi - Satış Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Bahçelievler
İlan Tarihi 17/05/2017
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 19 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Renkli Fikirler Konuşarak Öğren
Sektör / Bölüm / Pozisyon Eğitim / Satış / Sorumlu