Çağrı Merkezi - Satış Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
Konuşarak Öğren geliştirdiği benzersiz uygulaması ile İstanbul Teknik Üniversitesi Teknoloji Geliştirme Merkezi'ne kabul edilmiş ilk dil eğitim projesidir.
Güler yüzlü ve enerjisi yüksek,
Motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas,
Telefonda ifade ve ikna kabiliyeti kuvvetli,
Telefonla ''satış'' yapabilecek,
Telefonla operasyon süreçlerini yönetebilecek,
Satış hedeflerine göre, görevlerini takip edecek ve planlama yapabilecek,
Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyeti sağlayabilecek,
Departmanına bağlı bulunan öğrencilerinin problemlerini çözebilecek,
Eğitim danışmanı olarak, başvuran adaylara ilgili ders paketlerinin satış işlemlerini yapabilecek,
Takım çalışmasına yatkın ve 19 yaş üzerinde olan,
Tercihen çağrı merkezi tecrübesi olan,
Sosyal / Yan Haklar: Net Maaş + Prim + Yol Ücreti + Yemek
*Çalışma Yeri: İstanbul / Şirinevler'de olup, çalışma saatleri hafta içi her gün 08:30 - 18:30 ve ayda iki cumartesi günü 09:30 - 14:00 saatleri arasındadır.