Digilife Digital Çağrı Merkezi Satış Temsilcisi (Acil) İş İlanı

Çağrı Merkezi Satış Temsilcisi (Acil) iş ilanı açıklaması

Çağrı Merkezi Sektöründe kariyer hedefi olan,
Düzgün ses tonu ve diksiyona sahip,
İletişim becerileri gelişmiş,
İnsan ilişkilerinde başarılı,
Kendini geliştirmeye açık,
Takım çalışmasına yatkın,
Satış odaklı,
Esnek çalışma saatlerine uyumlu,
Full time ve Part time çalışabilecek,
18-30 yaş arası,
Deneyimli veya deneyimsiz çalışma arkadaşları arıyoruz.

·DİGİTÜRK Abone Merkezinin büyük projesi olan Çağrı Merkezi’mizde Kampanyalarımız, ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili olarak müşterilerimizin bilgilendirilmesi ve satışını gerçekleştirmek,
·Pozitif ve güler yüzlü yaklaşım ile mükemmel müşteri hizmeti sunmaya odaklanmak,
·Sorunları çözmede analitik düşünce ile hareket ederek, güçlü ikna çabası sergilemek,
·Çağrı Merkezi temel performans hedeflerini gerçekleştirmek üzere hedef odaklı çalışmak.

Çağrı Merkezi Satış Temsilcisi (Acil) ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Adana / Çukurova
İlan Tarihi 21/04/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 30
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Digilife Digital
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Çağrı Merkezi / Satış Temsilcisi