Çağrı Merkezi Sorumlusu iş ilanı açıklaması
                    
                    Genel Nitelikler
 
 Şirketimizin Pazarlama Direktörlüğü’nde görev alacak aşağıdaki niteliklerde “Çağrı Merkezi Sorumlusu” aranmaktadır.
 •	Meslek Yüksek Okulu veya Meslek Liselerinin Elektrik bölümlerinden mezun,
 •	Tercihen  benzer bir pozisyonda minimum 1 yıl deneyimli
 •	Teknik ingilizce bilgisi olan ( tercihen okuma-anlama iyi; konuşma orta seviyede )
 •	MS Office uygulamalarını etkin olarak kullanabilen,
 •	Erkek adaylar için Askerlik görevini tamamlamış,
 •	Elektrik sektöründe çalışmış şalt-anahtar priz ürünleri; alçak gerilim elektrik ekipmanları konusunda bilgili ve montajları konusunda deneyimli,
 •	İletişim ve insan ilişkilerinde başarılı, karar verme becerisine sahip,
 •	Ekip çalışmasına yatkın ve ikna kabiliyeti yüksek olan,
 
 
 İşin Tanımı
 
 •	Müşteri problemleri ve beklentilerinin çözümlenmesinde ve projelendirilmesinde gerekli desteğin sağlanması; bu çerçevede şirket içi koordinasyonun gerçekleştirilmesi,
 •	Satış öncesi ve sonrasında müşteri destek hattı, şirket merkez telefonları ve web üzerinden gelen teknik soruların cevaplandırılması ve çözüme kavuşturulması,
 •	Mail, telefon vb. yollardan gelen teknik destek taleplerinin sistem üzerinde kayıt altına alınması ve bu kayıtların takibinin yapılması,
 •	Şirket içi ( Satış departmanı vb.) departmanlara teknik destek sağlanması,