LEGRAND Çağrı Merkezi Sorumlusu İş İlanı

Çağrı Merkezi Sorumlusu iş ilanı açıklaması

Genel Nitelikler

Şirketimizin Pazarlama Direktörlüğü’nde görev alacak aşağıdaki niteliklerde “Çağrı Merkezi Sorumlusu” aranmaktadır.
• Meslek Yüksek Okulu veya Meslek Liselerinin Elektrik bölümlerinden mezun,
• Tercihen benzer bir pozisyonda minimum 1 yıl deneyimli
• Teknik ingilizce bilgisi olan ( tercihen okuma-anlama iyi; konuşma orta seviyede )
• MS Office uygulamalarını etkin olarak kullanabilen,
• Erkek adaylar için Askerlik görevini tamamlamış,
• Elektrik sektöründe çalışmış şalt-anahtar priz ürünleri; alçak gerilim elektrik ekipmanları konusunda bilgili ve montajları konusunda deneyimli,
• İletişim ve insan ilişkilerinde başarılı, karar verme becerisine sahip,
• Ekip çalışmasına yatkın ve ikna kabiliyeti yüksek olan,


İşin Tanımı

• Müşteri problemleri ve beklentilerinin çözümlenmesinde ve projelendirilmesinde gerekli desteğin sağlanması; bu çerçevede şirket içi koordinasyonun gerçekleştirilmesi,
• Satış öncesi ve sonrasında müşteri destek hattı, şirket merkez telefonları ve web üzerinden gelen teknik soruların cevaplandırılması ve çözüme kavuşturulması,
• Mail, telefon vb. yollardan gelen teknik destek taleplerinin sistem üzerinde kayıt altına alınması ve bu kayıtların takibinin yapılması,
• Şirket içi ( Satış departmanı vb.) departmanlara teknik destek sağlanması,

Çağrı Merkezi Sorumlusu ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Sancaktepe
İlan Tarihi 27/12/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma LEGRAND
Sektör / Bölüm / Pozisyon Elektrik ve Elektronik / Çağrı Merkezi / Temsilci