Çağrı Bilgi Teknolojileri Çağrı Merkezi Supervısor İş İlanı

Çağrı Merkezi Supervısor iş ilanı açıklaması

Sektörde 10 yılı aşkın süredir faaliyet gösteren firmamızın Eğitim departmanına daha öncesinde SATIŞ Eğitmenliği yapmış TECRÜBELİ Personel aranmaktadır

İşin Tanımı
Eğitim programlarının sonuçlarının değerlendirilmesi,
Verimliliğinin analiz edilmesi ve yönetime raporlanması,
Eğitim vizyonu ve misyonunun oluşturulması ve güncellenmesi,
Aylık eğitim raporlarının görüşülmesi ve gerekli iyileştirme projelerinin geliştirilmesi,
Yeni Başlayan Personele Oryantasyon eğitiminin verilmesi ve sonrasında bire bir olarak deneme süresince günlük,anlık iyileştirme çalışmalarının yapılması

Aranan Nitelikler

Türkçeyi iyi kullanabilen, diksiyonu düzgün,
Sözlü ve yazılı iletişim becerisi yüksek,
İnsan ilişkilerinde güçlü, doğal, başarılı, güler yüzlü ve programlı,
Daha Önce En Az 5 Yıl Deneyimi olan
28-40 Yaş Aralığında
Güven ortamı yaratarak enerji ve coşkusuyla üretkenliği arttıracak
Kendisini Ve Şirketimizi Bir Adım Daha İleriye Götürmeyi Hedefleyen
Temsil yeteneği yüksek ve iyi bir problem çözücü,
Dikkatli, Sistemli ve düzenli çalışmayı prensip edinmiş,
Planlama ve organizasyon yeteneği yüksek,
Bay&Bayan Satış Eğitmeni Aranmaktadır.

Çağrı Merkezi Supervısor ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Şişli
İlan Tarihi 07/10/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 28 - 40
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Çağrı Bilgi Teknolojileri
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Çağrı Merkezi / Satış Temsilcisi