Çağrı Merkezi Takım Lideri iş ilanı açıklaması
Kendisine bağlı çalışan personellerin işlerini takip etmek, motivasyonunu sağlamak, satışları artırmak üzere takım lideri olarak çalışacak deneyimli Çağrı Merkezi Süpervizörü aranmaktadır.
Aranan Nitelikler
* Çağrı Merkezi takım liderliği deneyimi olan,
* Müşteri ve çözüm odaklı, çalışacak
* Sektörü ve gündemi takip eden, değişimleri işine uyarlayabilen,
* MS Office ve CRM programlarını etkin kullanılabilen,
* Ekip yönetiminde planlama ve organizasyon becerisi yüksek,
* Analitik, planlama ve raporlama yetkinlikleri gelişmiş,
* Bütçe ve iş sonuçlarını takip eden ve aksiyon alan,
* Sonuç ve kalite odaklı,
* Yenilikçi, değişime ve gelişime açık,
* Ekibin motivasyon ve enerjisini üst düzeyde tutabilecek,