Garanti Grup Çağrı Merkezi Takım Lideri İş İlanı

Çağrı Merkezi Takım Lideri iş ilanı açıklaması

Kendisine bağlı çalışan personellerin işlerini takip etmek, motivasyonunu sağlamak, satışları artırmak üzere takım lideri olarak çalışacak deneyimli Çağrı Merkezi Süpervizörü aranmaktadır.

Aranan Nitelikler
* Çağrı Merkezi takım liderliği deneyimi olan,
* Müşteri ve çözüm odaklı, çalışacak
* Sektörü ve gündemi takip eden, değişimleri işine uyarlayabilen,
* MS Office ve CRM programlarını etkin kullanılabilen,
* Ekip yönetiminde planlama ve organizasyon becerisi yüksek,
* Analitik, planlama ve raporlama yetkinlikleri gelişmiş,
* Bütçe ve iş sonuçlarını takip eden ve aksiyon alan,
* Sonuç ve kalite odaklı, Bu ilan ve benzeri ilanlanlar isbul.net'tede yayınlanmaktadır.
* Yenilikçi, değişime ve gelişime açık,
* Ekibin motivasyon ve enerjisini üst düzeyde tutabilecek,

Çağrı Merkezi Takım Lideri ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Şişli
İstanbul Avrupa / Tümü
İstanbul Avrupa / Beyoğlu
İstanbul Avrupa / Fatih
İstanbul Avrupa / Bahçelievler
İlan Tarihi 29/09/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 23 - 46
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Garanti Grup
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilişim / Halkla İlişkiler / Takım Lideri