Çağrı Merkezi Takım Lideri iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
Şirketimizin Mersin ve Isparta' da faaliyet gösteren Çağrı Merkezi' nde görevlendirilmek üzere belirtilen niteliklere sahip "Takım Lideri" arayışımız bulunmaktadır;
• Tercihen Üniversite mezunu,
• Çağrı Merkezleri' nde benzer pozisyonda yöneticilik deneyimi olan,
• Çağrı Merkezi programlarına ve MS Office uygulamalarına hakim,
• Tercihen Hastane tecrübesi olan,
• Tercihen iyi seviyede İngilizce bilgisine sahip,
• Liderlik, planlama, organizasyon ve motivasyon becerilerine sahip,
• Dinamik, yoğun tempoya ayak uydurabilecek, esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
• Veri analizi, sunum yapma ve raporlama konusunda tecrübeli,
• Güçlü iletişim becerilerine sahip,
• Askerlik hizmetini tamamlamış,
• BAY personeller aramaktayız.
İŞ TANIMI
• Departman hedeflerine ulaşılabilmesi için gerekli çalışmaların yapılması,
• Çağrı merkezi vardiya planlamalarının yapılması,
• Çağrı Merkezi'nin performansını ve kalitesini arttırılması için gerekli çalışmaların yapılması,
• İş süreçleri ile ilgili gerekli kontrol, verimlilik ve performans analizlerinin yapılması ve yönetilmesi.