Çağrı Merkezi Takım Lideri iş ilanı açıklaması
12 Yıldır Bilişim Sektöründe hizmet veren Google'nin iş ortağı Acarnet Bilişim Teknolojiler'ne uzun vadeli düşünen kendini bu pozisyonda geliştirmek isteyen ve bu pozisyonunda kariyer hedefleyen takım arkadaşı aranmaktadır.
En az 2 Yıl Deneyimli
-Takım liderliği tecrübesi bulunan
-Inbound ve Outbound operasyonlarında takım yönetmiş
-Telefonda iletişim becerisi olan
-Ekip çalışmasına uyumlu,
-En az lise mezunu,
-Zaman kısıtları ve kesin hedeflerle çalışabilecek,
-Sonuç odaklı çalışabilen,
-Yüksek dinleme becerisine sahip, telefonla iyi iletişim kurabilen,
-Sabırlı, düzenli ve istekli,
-Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyeti sağlayabilecek
-Motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas
-Hızlı ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek,
-Takip ve sonuçlandırma konusunda yetkin ve sonuç odaklı çalışan
-Microsoft Ofis uygulamalarına ve internet kullanımına hakim,
İş Tanımı
- Saha personeline gün içinde alınan randevuları sistemsel yönlendirerek satış odaklı hareket etmek.
- Sahada çalışan personelin takibi ve etkin çalışmasını yönetmek.
- Çağrı Merkezindeki personelin almış olduğu randevuleri takip ederek günlük satış çıkarmak.
- Çağrı merkezi personelinin başında durarak istenilen hedeflere ulaştırmak.
- Yeni işe başlayan çağrı merkezi personelinin eğitim ve gelişim sürecini yönetmek.
- Çağrı Merkezinin yönetimi dışında yeni müşteri arayışı, yeni kontaklar kurarak satışları artırmak.
- Günlük, haftalık, aylık, yetkiliye satış raporları oluşturmak.
- Şirketin koyduğu satış hedeflerini yerine getirmek.