Çağrı Merkezi Takım Lideri (Şanlıurfa iş ilanı açıklaması
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz çağrı merkezi alanında faaliyet gösteren yabancı ortaklı kurumsal müşterimizin Şanlıurfa lokasyonunda görevlendirilmek üzere "Çağrı Merkezi Takım Lideri" arıyoruz.
Genel Nitelikler:
• Ön lisans veya üniversite mezunu,
• En az 2 yıl Takım Lideri görevinde Çağrı Merkezi Yönetimi tecrübesine sahip,
• İletişimi kuvvetli, müşteri odaklı,
• Raporlama ve sunum becerileri yüksek,
• Analitik ve problem çözme becerileri gelişmiş,
• Zamanını verimli ve etkin yönetebilen,
• Sonuç odaklı, motive ve profesyonel bakış açısına sahip,
• İnisiyatif alma ve karar verme becerileri gelişmiş,
• Ekibindeki çalışan mutluluğunu ve bağlılığını tüm performans göstergeleriyle birlikte sağlayabilien,
•Kurum kültürüne önem veren ve insan ilişkilerinde başarılı,
• Askerlik hizmetini tamamlamış.
Not: Şehir dışından işe alınan yöneticilere kira yardımı ve taşınma yardımı uygulanmaktadır.
İşin Tanımı:
• Yönetimi altındaki ekibin performanslarını yönetmek ve koçluk yapmak,
• Motivasyonun arttırılması, iş bilgi ve becerilerinin geliştirilmesi için kendine bağlı çalışanlarla düzenli olarak iletişim içinde olmak,
• Müşterilere belirlenen standartlar doğrultusunda kaliteli hizmet verilmesini sağlamak,
• Takım üyelerinin etkin ve verimli şekilde çalışmaları için gerekli müdahaleleri yaparak,
• Müşteri hizmetlerinin günlük operasyonunun en iyi düzeyde yürütülmesini sağlamak,
• Verimlilik ve performans analizlerini gerçekleştirmek,
• Kendisine bağlı ekibin koordinasyonu ve iş planlamasını gerçekleştirip belirlenen hedeflere ulaşmasını sağlamak,
• Çalışma arkadaşları ile takım ruhu içinde çalışılması ve motive edici çalışma ortamının oluşturulması,
• Sorumlu olduğu alanlarla ilgili raporlamaları gerçekleştirmek ve aksiyon planlarını yapmak.
"HAPPY İnsan Kaynakları, Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti." Türkiye İş Kurumu' nun 728 numaralı izin belgesi ile faaliyetlerini sürdürmektedir. "