Çağrı Merkezi Temsilcisi iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
Çağrı Merkezi Sektöründe Müşteri Temsilcisi olarak değerlendirilmek üzere;
En az Lise mezunu,
İstanbul ,Maltepe, Gebze,Soğanlık, Sultanbeyli,Samandıra da ikamet eden,
Tercihen Bayan
Diksiyonu düzgün, iletişim becerileri gelişmiş,
Müşteri ile iyi iletişim kurabilen,
İyi derecede MS Ofis programları ve hızlı klavye kullanımı becerisi olan,
Problem çözme becerisine sahip,
Takım çalışmasına uyumlu,
Hatasız ve müşteri odaklı çalışmaya özen gösteren,
Müşteri bağlılığı yaratabilecek yetkinliğe sahip,
Tercihen çağrı merkezi ve/veya müşteri hizmetlerinde en az 2 yıl deneyimi olan,
Takım arkadaşları aramaktayız.