Bedia Acar Avukatlık Bürosu Call Center / Çağrı Merkezi Elemanı İş İlanı

Call Center / Çağrı Merkezi Elemanı iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER
Kurumsal müvekkillere ait yasal takip dosyalarının tahsilatını sağlayan departmanımız bünyesinde görev almak üzere;

• İletişim gücü ve sabrına güvenen,
• Düzgün diksiyon ve güçlü bir ses tonuna sahip,
• Takipçi ve sonuç odaklı,
• Araştırmayı seven,
• Ekip çalışmasına yatkın,
• Maaş + prim + sosyal haklar ile çalışacak,
• Tercihen önlisans veya lise mezunu,
• Cumartesi günleri çalışabilecek,
• Bilgisayar ve MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen adaylar aranmaktadır.

İŞ TANIMI
Kendisine tanımlanan aylık tahsilat listesi içerisinden aylık bazda hedeflenen en yüksek tahsilatın sağlanmasıdır.

Call Center / Çağrı Merkezi Elemanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Kağıthane
İlan Tarihi 08/09/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 20 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Bedia Acar Avukatlık Bürosu
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hukuk / Çağrı Merkezi / Eleman