Aksal Sağlık Hizmetleri Call Center ( Çağrı Merkezi) Elemanı İş İlanı

Call Center ( Çağrı Merkezi) Elemanı iş ilanı açıklaması

1400,- TL (HEDEF BAZLI) SABİT MAAŞLA ŞİŞLİ de BULUNAN OFİSİMİZDE MASABAŞI ÇALIŞACAK ;

Aranan Nitelikler:
- Diksiyonu düzgün,
- İletişim yeteneği güçlü,
- Sorumluluk bilinci gelişmiş ve inisiyatif kullanabilen,
- İkna kabiliyeti yüksek,
- Kendine güvenen, istekli,
- Takım çalışmasını seven,
- Deneyimli Deneyimsiz,
yetiştirilmek üzere bay-bayan müşteri temsilcileri alınacaktır.

Sosyal Olanaklarımız:

-1400,- TL (Hedef Bazlı) sabit maaş,
-Yemek
-SGK,
-Günlük teşfik PRİMLER,
-Aylık Prim
-KENDİNİZİ GELİŞTİREBİLME FIRSATI,
-KARİYER FIRSATI.

Çalışma Saatlerimiz:

Hafta içi: 09:45-18:00
Hafta sonu: Cumartesi 09:45-15:00
Pazar tam gün izin

(2-3 AYLIK BOŞLUĞUNU DEĞERLENDİRMEK İSTEYEN KİŞİLERİN BAŞVURMAMALARI ÖNEMLE RİCA OLUNUR. BİZİMLE UZUN SÜRELİ ÇALIŞACAK KİŞİLERE İHTİYAÇ VARDIR)

Elif Hm la İrtibata geçmeniz rica edilir
538 850 97 78

Call Center ( Çağrı Merkezi) Elemanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Şişli
İlan Tarihi 06/01/2017
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 40
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Aksal Sağlık Hizmetleri
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon ve Network / Telesatış / Müşteri Temsilcisi