Koçak Çağrı Merkezi Hizmetleri Call Center Elemanı İş İlanı

Call Center Elemanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

KCC, sadece Çağrı Merkezi ve Telefondan Satış alanlarına odaklanmış bir kuruluştur. Uzmanlık alanı olan telefonda pazarlama/satış hizmeti (telesales/marketing) ve çağrı merkezi dış kaynak kullanım hizmeti (outsource) olmak üzere, teknik destek hattı, kamuoyu araştırması, satış sonrası destek, bankacılık hizmetleri, anket, sipariş ve kampanya yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) gibi hizmetleri de ayrıca sunmaktadır.


Aranan Nitelikler
  • Tercihen Avrupa yakasında ikamet eden,
  • Lise, Üniversite mezunu ya da devam zorunluluğu olmayan üniversite öğrencisi,
  • Satış konusunda kendisini geliştirmek isteyen,
  • Satış odaklı çalışabilecek,
  • Diksiyonu düzgün, ikna kabiliyeti yüksek,
  • Telefonda etkili iletişim becerisine sahip,
  • İfade becerisi yüksek,
  • Neşeli, dinamik, sıcak kanlı,
  • İletişimi güçlü,
  • Yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek,
  • Sabit maaş+ yüksek prim ile çalışacak takım arkadaşları arıyoruz.

 


Call Center Elemanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Koçak Çağrı Merkezi Hizmetleri
Sektör / Bölüm / Pozisyon Eğitim / Eğitim / Eleman