Danışmanlığını yapmakta olduğumuz çağrı merkezi sektöründe faaliyet gösteren sektöründe lider müşterimiz için Teknik Destek Uzmanı arayışımız bulunmaktadır.
Bilgi Teknolojileri alanında deneyimli,
Level 1 seviyede yazılım bilgisi olan,
En az yüksekokul mezunu,
Finans sektöründe kredi, risk ve bilgi teknolojileri alanında deneyim sahibi,
İngilizce bilen (B1-B2 seviye),
İletişimi güçlü, takım çalışmasına yatkın,
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli.
İlan lokasyonu | İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | Şirket Bilgileri Gizli |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | ÇAĞRI MERKEZİ / Teknik / Teknik Uzman |