Kotan İletişim Call Center Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Call Center Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Turkcell Superonline Çağrı merkezine; ürün ve hizmetlerin telefonda tanıtım ve satışını gerçekleştirecek,

ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ aramaktayız.

ARANAN NİTELİKLER

En az Lise mezunu

Tercihen Çağrı Merkezi Tecrübesi olan

Öğrenmeye ve gelişime açık

Satış konusunda kendine güvenen

Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyeti sağlayabilecek

Telefonda ifade ve ikna kabiliyeti kuvvetli

Müşteri odaklı bakış açısına sahip

Motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas

Takım çalışmasına yatkın

Erkek adaylar için; askerlik görevini tamamlamış veya 2 yıl süre ile tecilli durumda olan

Call Center Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İzmir / Konak
İlan Tarihi 05/12/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Kotan İletişim
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon ve Network / Çağrı Merkezi / Satış Temsilcisi