Öge Hukuk Bürosu Callcenter-Çağrı Merkezi İş İlanı

Callcenter-Çağrı Merkezi iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER

· Araştırma yapmayı seven,
· İş disiplinine uygun çalışan,
· Yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek,
· Kurallara uyumlu,
· Farklı stratejiler geliştirebilen,
· Sonuç odaklı çalışan,
· Aktif bilgisayar kullanabilen
· Fark yaratabilecek, konuşmayı seven
· Tercihen Hukuk Bürosu ve Varlık Yönetim Şirketinde çalışmış,
· Diksiyonu düzgün,
· İkna kabiliyeti yüksek,
· Ekip çalışmasınasına uyum sağlayabilen,
MS Office ve YTS programlarını kullanabilen ( NOT: YTS İÇİN EĞİTİM VERİLEBİLİR.)

İŞ TANIMI

İstanbul - Merter'de bulunan AVUKATLIK büromuzun Call Center/Tahsilat departmanında görevlendirilmek üzere aşağıdaki niteliklere sahip personel aranmaktadır.
· Borçlularla ilgili adres, telefon vb. iletişim bilgilerinin istihbaratının yapılması,
· Büromuzda eğitimi verilecek programlar kullanılarak dosya borçlularının aranması,
· Dosya bilgilerinden ve görüşme notlarından yararlanarak borçlulara ödeme planı sunulması,

MESAİ SAATLERİMİZ : 09:00-18:40 ARASI , MAAŞ+ PRİM +SSK İLE
NOT :YEMEKLERİMİZ TABLDOT DUR !

Callcenter-Çağrı Merkezi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Güngören
İlan Tarihi 22/09/2016
Cinsiyet Kadın
Yaş Aralığı 19 - 30
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Öge Hukuk Bürosu
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hukuk / Çağrı Merkezi / Personel