Avkom İletişim Hizmetleri Callcenter Elemanı İş İlanı

Callcenter Elemanı iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER

Tercihen yüksekokul veya üniversite mezunu,
Call-Center da görev alacak,
Çağrı merkezi, pazarlama ve müşteri ilişkileri alanında deneyimli,
MS OFFICE programlarını iyi düzeyde kullanabilen,
Analiz ve planlama kabiliyeti yüksek, hızlı ve analitik düşünebilen,
Diksiyonu düzgün, Güler yüzlü
İkna kabiliyeti yüksek, satış odaklı çalışan,
Etkin iş yapabilen ve çözüm odaklı çalışan
Sorumluluk sahibi, insan ilişkileri ve iletişim becerisi yüksek,
Çalışma disiplinine sahip ve ekip çalışmasına yatkın,
Firma temsil yeteneği olan aidiyete önem veren,
İzmir ‘de ikamet eden,
Bayan adaylar


İŞ TANIMI

A3K İletişim olarak Türk Telekom Grubu kurumsal hizmet merkezi bünyesinde görevlendirmek üzere CALL-CENTER ELEMANI aranmaktadır.

Şirketin politikaları doğrultusunda yeni müşteri olanaklarının araştırılması ve kazanımı konusunda gerekli tanıtım ve satış işlemlerinin yapılması,
Yıllık satış hedefleri doğrultusunda sorumlu olduğu sektörlerde tüm satış süreçlerinin yürütülmesi,
Tanımlı firmalardan randevu alınması( Tele satış ve Call Center tecrübesi olan)
Günlük iş planlarının oluşturulup müşteri odaklı fırsatların yaratılması,
Hedeflere bağlı gerekli analiz, rapor ve teklif çalışmalarının gerçekleştirilmesi,

Callcenter Elemanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İzmir / Bayraklı
İlan Tarihi 25/05/2017
Cinsiyet Kadın
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Avkom İletişim Hizmetleri
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilişim / Çağrı Merkezi / Eleman