İş TanımıAntalya’nın öncü turizm gruplarından “SHERWOOD RESORT & HOTELS” bünyesinde ki otellerimizde görevlendirilmek üzere, aşağıda ki niteliklere sahip “ COST CONTROLLER ” pozisyonunda, takım arkadaşı arıyoruz.
Görev Tanımı;
- Departman maliyetlerinin ve işletme giderlerinin takibinin yapılması,
- Depodan gelen tüm kayıtların doğruluğunun, kontrol edilmesi,
- Envanter ve demirbaş sayımlarının yapılması,
- Aylık ve yıllık maliyet raporlarının hazırlanması,
- Tesise alınan malzemelerin, sözleşmelerinin kontrolünün yapılması,
- Maliyetlerin bütçeye uygunluğunun denetlenmesi ve kontrol altına alınması
Aranan Nitelikler
- Lisans veya Ön Lisans mezunu (tercihen turizm ve otel işletmeciliği),
- 5 yıldızlı otellerde maliyet kontrolörü pozisyonda en az 5 yıl deneyim sahibi,
- Ms Office programlarına hakim ve otel sistemleri bilgisi olan,
- Netsis programını etkin bir şekilde kullanabilen,
- Stok ve Muhasebe programları kulanmış,
- Günlük cost mantığına hakim,
- İletişimi kuvvetli, analitik düşünebilen, sorumluluk sahibi ve detaylara önem veren,
- Takım Çalışmasına uyumlu,
- Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış.