İş TanımıDanışmanlığını yapmakta olduğumuz online seyahat sektörünün öncüsü olan firma bünyesinde değerlendirilmek üzere "CRM MANAGER" aramaktayız.
- Şirketin CRM Stratejisini oluşturmak ve gerekli iş süreçlerini planlamak
- Müşteri değerini ölçümleme ve segmentasyon çalışmalarını aktif olarak planlamak ve uygulamak
- Müşteri devamlılığını ve sadakatini artırmaya yönelik aksiyon planları hazırlamak ve uygulamak
- Müşteri ihtiyaçlarını analiz etmek, bu ihtiyaçlara yönelik projeler geliştirmek ve uygulamak
- Mevcut ve potansiyel müşteri ihtiyaçlarını analiz etmek, raporlamak ve veritabanına yönelik gerekli talepleri belirlemek
- Müşteri memnuniyeti çalışmalarını oluşturmak ve satış odaklı projeler geliştirmek
Aranan Nitelikler - Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun
- İyi derecede İngilizce bilen
- Office uygulamalarını ve istatistiksel raporlama araçlarını etkin kullanabilen
- Yazılı ve sözlü iletişim becerisi yüksek, diksiyonu düzgün.
- Analitik düşünme yeteneğine sahip ve sonuç odaklı
- Takım çalışmasına yatkın ve sorumluluk sahibi