TNB BİLGİSAYAR VE GÖRÜNTÜ SİSTEMLERİ A.Ş. CRM Sorumlusu İş İlanı

CRM Sorumlusu iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  • CRM  Veritabanı verimliliğini arttırmak
    • Mevcut veritabanı segmentasyonu sürekli geliştirmek ( analiz ile daha odaklı alt gruplar oluşturmak)
    • Yeni veri kaynaklarını, veri aktarım yöntemlerini ve veri setlerini belirleyerek uygulamaya alınmasının koordinasyonunu sağlamak.
    • Veritabanının güncelliğini sağlamak
    • Veritabanının düzenli raporlamalar ile analizi, verilerin tutarlığı ve doğruluğunun belirlenmesi düzeltici faaliyetlerin planlanması, koordine edilmesi
  • Müşteri davranışlarının analiz edilerek çapraz satış, satış geliştirme kampanyalarının hazırlanması ve yönetilmesi,
  • Çeşitli iş birimlerinin ( satış, pazarlama, servis pazarlama, ürün yönetimi vb) kampanya & iletişim kurgularını uygulamaya geçirebilmesi için gerekli koordinasyonu sağlamak
  • Kampanya & iletişim  kurgularında hedef kitlenin belirlenmesinde ( pazarlama listelerinin oluşturulması) rol almak.
  • CRM platfomunun geliştirilmesi için projelerde ilgili iç birimler ve hizmet sağlayıcılar ile koordinasyon sağlamak ( dijital pazarlama, web yazılım, CRM yazılım vb)
  • Müşteri temas noktalarında müşteri deneyimini iyileştirecek projelerin yönetilmesi
  • Mailing, SMS, IVR gibi pazarlama faaliyetlerinin CRM sistemi üzerinden gerçekleştirilmesini sağlamak.
  • Pazarlama & iletişim kampanyalarında performansı artırmaya yönelik çalışmalar yapmak.
  • Kampanya,iletişim ve  veritabanı analizleri ve ölçümlemeleri yapmak.
  • CRM kullanıcıları ile operasyonel birimler ( IT, dijital pazarlama vb) arasında koordinasyonu sağlamak, gerekli eğitimleri düzenlemek
  • Müşteri sadakatini arttıracak program ve kampanya önerilerinin hazırlanması ve yönetilmesi
  • Merkezi müşteri ilişkileri yönetimi platformu entegrasyon çalışmalarının koordinasyonunu sağlamak.

Aranan Nitelikler

Üniversitelerin tercihen Endüstri Mühendisliği, MIS, Bilgisayar Mühendisliği  veya İstatistik Bölümlerinden mezun,
CRM ve Müşteri Veri Tabanı uygulamaları konusunda deneyimli,
Benzer bir pozisyonda min. 2 yıl deneyim sahibi
Veri Madenciliği, Karar Destek Sistemleri, Verimlilik, Analitik CRM, Segmentasyon gibi analitik konularda tecrübeli,
Analitik düşünce yapısına sahip,
Microsoft Office programlarını ve tercihen SPSS ve SQL gibi analitik araçları iyi derece kullanabilen
İyi derecede ingilizce bilen,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış.


CRM Sorumlusu ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TNB BİLGİSAYAR VE GÖRÜNTÜ SİSTEMLERİ A.Ş.
Sektör / Bölüm / Pozisyon BİLİŞİM / Satış-Pazarlama / Uzman